Menu:

 

This is your new blog post. Click here and start typing, or drag in elements from the top bar.

 


Comments

Chesca
05/17/2009 13:00

Nick, please don't leave!!!
=(

Reply
Daniella
05/17/2009 13:20

Woah totally wasn't expecting that

yay she came to get him

Reply
mileycyrusfan4ever93
05/17/2009 14:19

THAT WAS SO AWESOME MORE I LOVED IT

Reply
mememinime
05/17/2009 14:51

OMG i wonder what nick will say to leah, mabee leah sud go with him or he sud stay if she go's mabee they can come and vist together

Reply
Gabbie
05/17/2009 15:14

NICKY!!! PLEASE DONT GOOO!!!! :'(
IT WAS AWESOME I LOVED IT!!!!! :)
post more soonly Katie-Kate-Kate?

Reply
NickJonaslover
05/17/2009 15:39

Nick PLEASE don't leave her
PLEASE PLEASE PLEASE

Reply
jessie
05/17/2009 20:17

omg plz dont leave her!!! i loved it plzzzzz post soon!!

Reply
Jennifer
05/17/2009 20:21

AWW!!
Nick you can't leave her now!
please please please don't have him leave

Reply
05/17/2009 20:39

I don't want Nick to leave, I can't belive Leah was crying.

Reply
05/17/2009 21:17

I was almost crying i cant believe he has to go already and I hate that Joe and kevin were trying to break them apart i love neah lol

Reply
05/18/2009 11:26

haha...
loved it!!
haha...
loved it!!
haha...
loved it!!

Reply
05/18/2009 13:52

Its awsome, i didnt expect the end of the chapter and it was amazing. Can't wait to the next chapter..

Reply



Leave a Reply