Menu:

 

comment please :D
i love reading what you guys think

 


Comments

jessie
06/04/2009 19:11

ugh im guna kill brian and im happy hayley found out and told nick but yea so i luvedddd it plz post again!!

Reply
nicole
06/04/2009 19:17

is it weird that i think nick was being sweet in this epi? haha probably... idk i think its cute how he was like 'no, i love you, brian's just using you!'
whatever, this epi was super good i absolutely lovedd it please post more as soon as possible!

Reply
06/04/2009 19:20

Gosh! Why is everyone so stubborn?

Reply
ellapotz
06/05/2009 01:57

WHY IS EVERYONE STUBBORN!
NICK IS TURNING SOFT...
LEAH IS BEING A REBEL NOW...
LOL

POST MORE SOON PLEASE =]
<3 IT

Reply
Gaia -
06/05/2009 06:04

GOSHH LEAH WAKE UP!!! Nick's the one for u!!!! Hate Brian...he's such a jerk!!
love the chap!!!

Reply
Chesca
06/05/2009 06:30

Leah, please believe Nick
He's just the ONLY ONE FOR YOU!!!

Reply
Kitty
06/05/2009 08:07

idk wat 2 say all i noe is da ppl in these stories hve problems wich is y i luv it so much LEAH BELONGS WTH WHO SHE WNTS!!!! nd can u like talk more about Kevin nd Joe these stories are mostly bout Nick itz weird

Reply



Leave a Reply